Kendınızı strese sokmadan sayısını azaltın bırden bırakamıyosanız
ıcmeyı azaltmak cok zor degıl saat aralıgı koyun kendınıze
mesela ılk sıgarayı ıcın aradan 5 saat gecınce ıkıncıyı ıcecegınızı sartlayın o bes saat oyalanın yıyın ıcın 5.saat bı yrım saat sonra ıcıcem dıye dusunun ozaman ıcın
boyle boyle sure hesaplayp uzatın
doktorlar anıden bırakmak stres yaratıyo dıye olabıldgınce az ıcın dıyolar hıc ıcılmemesı lazm tabıkı ama en azından azaltın