Biz de bu gun itibariyle 17 ye girdik hayirlisiyla ☺️ ama ben hic hissetmiyorum hareketlerini 😔 cok da kötü donemden geciyorum her gun ayri bi üzüntü vs. Aklim hep yasiyor mu acabalarla dolu.. Bir an once hissetmek istiyorum artik ama ilk gebelikte bazen 20. Haftaya kadar hissedilmiyo diyenler var