Seferintugcesi Nebyaa iste bu yüzden eğer aldırmayacaksan bu tarz testleri yaptırmak insana sadece acı verir. Ben Allah nasip ederse bidaha hamile olursam ikinci çocuğumda bu testleri yaptirmicam.
minikask35 Nebyaa aynen canım şuan çok yeni o yuzden surekli araştırıyorsndr ama takma kafana zaman çok çabuk geciyo bu günlerin tadını çıkar bu testlerin doğruluk oranı %60 zaten 😊
minikask35 Seferintugcesi aynen bende uçakla gelicem inşallah kötü bı durum olmaz 😊 doğum şeklin nasıl olcak konuştunuz mu
Seferintugcesi minikask35 hep diyorlar ya bebeğin durusu gelişi belirler doğumu diye iste o yüzden bilemiyorum. Normal istiyorum Allah izin verirse senin belli mi
minikask35 Seferintugcesi yok benimde belli değil şimdilik normal diye ilerliyoruz bakalım hayırlısı artik
Pinarrr_21 Nebyaa ben şehir hastanesi harun beye gidiyorum birde Akhisar’da gülden hanıma iki doktorla ilerliyorum