Nebyaa ben bisey olsa da zaten vazgeçmeyecektim çocuğumdan ama yine de doğmadan ne olup olmayacağını öğrenmek için yaptırdım. Ama sonradan düşününce gerek olmadığını anladım. Senin gibi ilk haftalarda insan daha çok her şeye kafa yoruyor her şeyden şüpheleniyor. Sana tavsiyem Allah’a bırak. Kendini kasma ..