Damlaaaa123 Edanur54 delisin ya🤣😂bende ayniydim biliyir musun çok kastım sonra zsten cok acidi ama buda onun gibi kasma kendini ki kolay çıksın zaten allah bize yardım ediyor her an düşünüp korku salma kendine o güzel bebegu kucağı aldığını düşün optugunu
Edanur54 Damlaaaa123 ay canim benim neguzel soluyosun kizimi gormeyi cok istiyorum insan ozluyor surekli karnimda hareket etsn hissedeyim istiyorum ya
Elif2307 Şimdiye kadar hiç bir korkum yoktu o çocuk çıkacak bi şekilde diyordum ve hep normal doğum istiyordum hala normal doğum istiyorum Allah hayırlısıyla kolay normal doğum nasip etsin Insallah ama bu hafta itibariyle (31.haftamdayim) korkmaya başladım bi tedirginlik aldı kimseye de bişey diyemiyorum aksi bi durum olur da sezeryan falan olursam zaten yapamicakti o bu demesinler diye 😄
Edanur54 Elif2307 yapariz ya insallah bende kendime cok guvenirim her konuda ama bu konuda kendimi ele verdm sanirim :) herkese sorunca ben nasil dogurcam dogurcam anladilar muhtemel olarak
Edanur54 Zehra2701 suanlik ozelde yapucak imkanim yok malsef burdaki herkese dua ediyorum acilarini ve sevincelerini paylasiyorum allahm kolaylik versn hepimize ya
kubranur58 Edanur54 her gn doğuruyorum rüyamda korkudan sancılarım bile başladi diyebilirim canım annemde ben seni nasil doğurdum diyor bakalım nasıl olcak Rabbim yardımcımız olsn ben doğum hiç izlemedm zaten korkuyorm
Edanur54 kubranur58 izleme ozaman hic disardan gormesi cok daha kotu sanirim icinde olmaktansa sabredip gormek lazm allaha bol bol dua etmek lazm herhalde
Snur94 Edanur54 izlemeyin daha kötü olursunuz dıgum hikayeleri dinlemeyin imkanınız varsa doğum kursuna gidin bende sizin gibi korkuyordum başta ama vakit geldikçe atlattım sayılır
Edanur54 Snur94 insallah bende atlarim gerci basa gelen cok acilida cok zevklide olsa ccekilir artk onu icimde tutamicagima gore :)
Hira Edanur54 ben 😦 5 gün kaldı ama gel bana sor. Hem normal hemde sezaryenden korkuyorum çok tırsıyorum. Aksi gibi rahatlamak için doğum videoları izliyim diyorum daha çok korkuyorum 😶😁
Edanur54 Hira sezeryan en azndan uyanasiya kadar rahat :) sonrasi ameliyat sancisi ama tam iste o bebegn gelme kismi beni dusunduruyor :))
Edanur54 Damlaaaa123 26 benim :) 20 ye kadar guzel gecti hic gun saymiyordum simdi gun sayar oldum :) ilk 3 4 ay cabuk gecgi benim
Damlaaaa123 Edanur54 benim de cabuk geçiyor zaten 😍 sayma boşver her gece o bebeğinin kokusunu düşün sen .... bir de bir şey sorayim sana 11 haftalık benim ya sürekli ara ara karnimda kasigimda seyirmeler oluyor o ne acaba atıyor böyle karnim