Edanur54 netten yaz çıkar canım video seni daha çok korkutur ve İnanki normal doğuma karşı bı insandim cnki yapamam ben diyorum ki doğuma girdim çatala çıktım ikiniyordm ve hala ben yapamam sezeryana alın diyordum 😂😂 ama yaptım doğum yapınca çektiğin acıyı sanciyla herşeyi unutursun bebişni gorunce. Ve sezeryanda doğumu kolay oluyor ama sonrasında çok çekersin normal doğumda sadece doğum yapana kadar çekiyorsun sezeryan olduktan sonra bebeginin altını bile zor degisirsin yeri gelir mecbur kalmazsan eğer sezeryana hiç tavsiye etmem.