dileknazlisarioglu Merhabalar 🌼 Rahim filmi çektirmek istiyorum ancak fiyatlarına ulaşamiyorum bir türlü. Bilgisi olanlar hangi hastanede ne zaman ve ne kadara çektirdiklerini yazabilirler mi 😊
Cananyildiz dileknazlisarioglu bence siz merkezleri arayp bilgi alın anestezili fiyatı farklı oluyor ve her merkezin fiyati farklı galiba ortalama 1200 - 1700 arası
melekanesi dileknazlisarioglu canım sen bilirsin tabi ama iki defa rahim filmi çektirdim. Özelde Ortadoğu hastanesi anestezili 1.000 TL verdim. Aradan 1 yıl sonra kendi doktorum istemiyle tıp fakültesinde çektirdim. 10 dk sürdü. İnan bu muydu ya dedim. Ve özelde verdiğim paraya üzüldüm. Tıp fakültesini öneririm. Araştır istersen.
Aykem dileknazlisarioglu ufuk üniversitesinde yaptır. Acı eşigin yüksekae anestesizi yaptır toplasan 100 tl dahi tutmuyor
dileknazlisarioglu Cananyildiz aradım ancak hiç biri muayene olmadan bilgi vermiyor öncelikle gelip muayene olmanız gerekiyor diyorlar 😐
Cananyildiz dileknazlisarioglu para tuzağı. Nerde oturuyorsunuz ben koruya sormustum 1 küsürdu galiba lokman hekim telefonda bilgi vermedi gelin dedi
dileknazlisarioglu Cananyildiz kesinlikle öyle. sincan da oturuyorum bu civarda baktim ama devlet yada şehir hastanelerinde randevu yok hep dolu. Özellerde ne koparabilirsek kârdır kafasında.
Cananyildiz dileknazlisarioglu şuan adetli misiniz? Şehir hastaneleri herseye bakıp sonra film icin onay veriyor. Esinizin sperm tahlili, hormon tahliliniz,smear testiniz bunları istiyor. O zaman lokman hekime gidip fiyat alablrsnz. Bide koru var iste
dileknazlisarioglu Cananyildiz şehir hastanelerine gitmedim randevu olmadığı için ama koru hastanesinden şimdi fiyat öğrenebildim 2500 tl diyorlar ya
Cananyildiz dileknazlisarioglu cok fazla segor hastanesi olmadgna emin msnz infertilite polk. Bakacaksnz muhakkak vvardr ben aldgm zaman ertesi güne bile oluyor
Cananyildiz dileknazlisarioglu gakiba yanlş bakiyorsnz simdi sizin icin baktm yarına bile randevu var. Ama sehir hastanesinde sistem dedigm seklde işliyor yinede bi gidin zaten adetlyken gittiginizde gün veriyolar simdi gün vermzler
dileknazlisarioglu melekanesi melekanesi çok teşekkür ederim bir bakayım o halde mhrs den kontrol ediyorum ne zamandır randevu yok ya da haftalar sonrasına oluyor. Adet döneminden hemen sonra çekiliyormuş galiba rahim filmi. Denk getiremiyorum o yüzden.
dileknazlisarioglu Cananyildiz 1-2 hafta sonrasına var şehir hastanelerinde ama adet dönemimle bi türlü uymadı.
melekanesi dileknazlisarioglu Doktorum yönlendirdiği için randevu olayı nasıl oluyor bilmiyorum. Bende 12. Gün çekilmiştim. Sabahında beta hcgme bakıldı. Öğlenden sonrada filmi çekildi.
dileknazlisarioglu Cananyildiz Cananyildiz şimdi baktim evet 2 tane randevu vardı birini aldim ama sabah yoktu yeni açılmış galiba 😊 şu an adetliyim zaten yarın 3. günüm gün vetirler heralde muayene ettikten sonra.
Cananyildiz dileknazlisarioglu dedigim evraklar tamsa verirler yani bende ve arkadasmda öyle oldu mesela smear testi sonucunu görmeden film çekmediler bide sperm tahliline bakıp üroloji bölümüne gönderiyor
dileknazlisarioglu Cananyildiz hepsi var bizde yalnız smear testimin sonucunu hastaneden almamiştim geçen yıl yaptirdim hastaneyi arayıp sonucumu öğrenmiştim bir problem yoktu. onu isterlerse nasıl yaparim bilemiyorum.
Cananyildiz dileknazlisarioglu e nabzda yok mu ozelde mi yaptrmştnz.Insallah istemezler ama hm bende hem arkadaşımda istediler hatta bnm vardı arkadaşn yoktu ve 1 ay sarkmşti çünkü adet bittikten snra smear alınıyor ve 15 gnde çıkıyor
dileknazlisarioglu Cananyildiz evet benimde uzun sürmüştü sonucumun çıkması. özelde yaptirmiştim ama hastanenin labaratuvar sonuçlari kısmından buldım şu an sonucumu 😊 hormon tahlillerim yeni değil belki onlari isteyebilir. Sperm testinin yeni olması mı gerekiyor? bilginiz var mı
Cananyildiz dileknazlisarioglu hormonlar kaç aylk. Sperm bizim yeniydi onu bilmiyorum 6 7 aylksa sorun olmz