Ntugba kızlar 29 haftalık hamileyim erken doğum riskim de var 5 6 saattir bebegim hareket etmiyo çikolata yedim sol tarafına yattım ama hala bir hareket yok hastaneye gitmelimiyim kendi doktorum izine ayrıldı :(
SemraErkann Ntugba uykusu düzene girdiği icin uyuyordur canım korkma soluna yat sağına yat rahatsız olur zaten bebişin tepki verir🙏🏻😍 bende 29 haftalığım
Hmsregmze Ntugba dün bir doktorun yazısına denk gelmiştim. 1 saat boyunca hareket etmıyorsa çıkolata yıyın sol tarafınıza yatın ve 20-30 dakika takip edin eger hareket yoksa bir kere daha tekrarlayın ve yine yoksa hemen doktora gidin diyordu.
Narcicegi Ntugba bazen konuşmak elini koymakta işe yarayabiliyor eğer çikolata süt denediysen bunları da deneyebilirsin henüz stres yapma bence o da etkilemesin. Ama takip et tabi ihmal etme
SemraErkann Ntugba ama baktın yne hissetmen Yok sabah acile git hemen. Aklnda deli sorular dolaşmasın kalmasın 🙏🏻😍
SemraErkann Ntugba yada bugün çok mu yordun çokmu yoruldun canım ondan da olabilir genelde öyle oluyor ama sıkıntı etme sola yat sağa yat karnını salla hafif hafif parmak uçlarınla karnında gezin rahatsız et bak nasıl uyanıyor 😍🙏🏻
Ntugba SemraErkann Hhande YAkyol @Narcicegi# Hmsregmze 1518504 Umudumm Kizla rr cok şükür bebegim harekete etti çok teşekkürler hepinize allah'ım hepimize zamanin da sağlıkla kavuşmayı nasip etsin @UMUDUM ışık benimde tüm korkularımı giderdi bebegim ışık tutunca çılgına döndü
Ntugba SemraErkann yök canım hic yorulmadım çünkü hiçbirşey yapamıyorum erken doğum riskim oldugu için temizlik ve yasak artık hepsini deniycem çok sağol canim
Umudumm Işık tutmayı da dene o haftalarda ışığa duyarlı oluyorlar ben ışık tuttuğumda deliriyordu bazen yorulduğumuz zaman hareketleri azalabiliyor korkmana gerek yok Allah’ın izniyle bi şey olmaz canım
Ntugba Umudumm inşallah canım bu aralar çok hasardım erken doğum riskim olduğundan en ufak birseyde panik oluyorum belkide bunlar çok normal
Ntugba Hmsregmze çikolata bir saat önce yedim ama tam bir çikolata değil di dahasonra tekrar daha fazla yedim yarım saatin dolmasını bekliyorum canım olmadı gidicem hastaneye
Umudumm Ntugba öyle oluyorlar canım ışığa karşı neden öyle bilmiyorum ama bende korktuğumda direk tutarım hareketlensin diye 😂 iyi bari rahatlamışsındır
Hhande Ntugba sevindim canım benimde erken dogum riskim var allah yardımcımız olsun en iyi ben anlarım seni