Neslikra06 mutlugebeee bende onu kullanıyordum sağlık ocağından yazmışlardı kadın doğum doktoru kullandırmadı diofol yazdı onu kullanıyorum bir haftadır
mutlugebeee Neslikra06 evet herkese kolay kolay vermiyorlar, çok aşırı eksiklik varsa anca o zaman kullandırırlar
Asyaaa35 Bende vifolic kullanıyorum 3ay önce kimyasal gebelik yaşadım ondan sonra kullanmaya başladım ve şuan hamileyim
Gizemcaglar01 Neslikra06 aile hekimim verdi hamilelik öncesi başladım daha sonra kendi doktorumda aynısını kullanmamı söyledi
Nilh20 Aile hekimim ilk başta folbiol verdi ama o bana yaramadı kanama yaptı Kadın doğum doktorum onu değiştirdi ve folidays verdi.
Tugbamete Isimsiz66 ilk gebeliğimde gebelik öncesi ve sonrası 2.gebeliğimde gebelik sonrası Folidoce kullandım
Kumsalsmom Isimsiz66 diofol kullanıyorum bence gayet güzel başka küçük takviyeler de var ilk aylar için güzel gibi
duygucelebi Folbiotic kullanıyorum çok memnunum. İcerisinde folat dışında çinko, D3, ve probiyotik mevcut. Bulantıyı tetiklemiyor ve probiyotik olduğu için bağırsak durumunuzu da kontrol altında tutuyor. Başarılı 👍