Isimsiz66 folidoce, z-fol kullandım. Bu arada folbiol’un folik asit değeri çok yüksek. Doktorunuza danışmadan kesinlikle içmeyin, hamilelikte günlük almamız gereken miktar 400 mcg fazlasına zaten gerek yok piyasadaki çoğu folik asitler 400 mcg ama Folbiol 5 mg yani almamız gereken miktarın çok çok üzerinde bilginiz olsun