esleminannesi_ Melike3535 insallah sagliklica kucağımıza alırız ekimin sonuna kontrol verdi o zaman görürüm onla da doğum da görüşürüz bu ay dikkat et kendine dedi çok heycanli
esleminannesi_ humasultan3443 evet ben de de oluyor o kafası tam inmiş özelikle kafasını divindirdigi zaman ruhum çekiliyor kafası büyük de dedi belki ondandır diyorum cunku ikk gebeliğimde yaşamadım
Tubiikkoo esleminannesi_ yaaa benim doğum günüm de 18 kasım sağlıkla hayırla gelsin inşallah bebişiniz. bizde 31+3 üz doğum 21 kasım görünüyor ama ne zaman gelirse artık kısmet 🤗
Tubiikkoo KUBRA3468 maşallah bebişe bizim doktor boyunu söylemedi 29+5 te giitiğimiz de bizimde kilomuz 1480 gramdı yanlış hatırlamıyorsam şimdi ne kadar bilmiyorum
KUBRA3468 Tubiikkoo benimkine boyu 60cm dedi ama çok uzun geldi gorumcemin çocuğu 3 aylık 64 cm mis doktor yanlış mı söyledi ki
Tubiikkoo KUBRA3468 ben kısayım 1.57 eşimde çok uzun sayılmaz ama dediğim gibi doktor boyunu söylemedi bize hiç 🤷🏻♀️