durununannesiiiiii Birtanemm bende aynısı yaptım cnm olurmu olmazmı diye Düşünüyorum küçük paket aldım ben bilerek bakalım yarın doğumum var yaklaşık 3 kg bebegim🤔
Birtanemm durununannesiiiiii hayırlısıyla kazasız belasız sağlıkla kucağına alman dileğiyle canım benim 🥰🥰
Ankara_06_ Birtanemm Galiba öyle benim aldığımda yenidoğan 3-5 kg yazıyo, bu paketi bitirip daha sonra 2 numara alırız artık😊.