Ozgemu Benim bebis de tüp 13. Haftaya dogru ilerliyoruz, ilk basta ikizdi ama 6. Haftada biri devam edemedİ Zor süreçler yaşamayan anlayamıyor
myram1 Neslihan60 maşallah canım benim sağlıcakla gelsin benimde kızım tüp bebek 1 yaşında şuan 4 aylıkta hamileyim kendiliğinden oldu buda 🥴
Sarikan93 Neslihan60 çok zor süreçlerden geçiyoruz Rabbim yardımcınız olsun en kısa zamansa sağlıklı sıhhatli kolay doğumlu gebelik nasip etsin hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah tüm bebek isteyenlere bebek bekleyenlere 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Neslihan60 Sarikan93 aynn dediğin gbi cok zor bi süreç allah yardımcımız olsun gercktn. Artk gerisi bebişimizi sag saglim allahın izniyle dünyaya getrmeye kalıyo inşallah istyen herkese allahım nasip etsin 🙏