Kızlar birşey sorucam benimde tüp bebek ilk transferimizde hamile kaldım çok şükür elhamdulillah 🤲🏻 9 haftalığız şuan 😍 ya benim aklıma bu kan pıhtılaşması olayı takıldı ben doktoruma söyledim test yapalım diye gerek görmedi, sizde biliyorsunuz ne kadar zor bir süreç maddi manevi o yüzden tutunursa ileride bir sıkıntı olmasın istedim ama yapmadı 🤷🏻♀️ Ara ara aklıma geliyor sizin doktorlarınız hiç bu konu hakkında birşey dedimi? Sizce yersizmi benim endişem?