Elbet-birgun-kavusacagiz bende mide bulantısı suanlık yok ama aşırı tuvalete gidiyorum o yzden uyuyamıyrm tam uykuya dalcam sanki saatlerce tutmuşum gbi sıkışıyorum o yüzden cok uyukluyorum bide aşırı koku alıyorum.
Özellikle yüz üstü yatıyo musun hiç.