elmaliturtamm Miraycaner sistemde görüyorsun zaten ne kadar arası olduğunu oraya baksana e nabızda görüyorsun ben 2. randevumu oraya göre aldım 😬
elmaliturtamm Miraycaner anladım doğrudur ozaman ☺️ oraya bak orada verdipi tarih aralığında olursun aşını sağlıklı bol antikorlu günler dilerimmmmm
Miraycaner Sedef1303 bende ilk aşımı 5 eylülde oldum ikinci aşı için 26 sına gün veriyor mhrsden aldım şimdi 😊
Miraycaner elmaliturtamm hahaha teşekkür ederim siz söyleyince baktım 26 sına veriyor yani aşı aralığı 21 günmüş aldım şimdi teşekkür ederim 🥰
FatmaNur_ betulmizrakk şuan hiçbir değişiklik yok. İnşallah olmaz. İlk dozda bisey olmadı kol ağrısı bile olmadı
Miraycaner ikincifindik Benim postumda 3 aylık gebeyim yazmıyor ki 36 haftalık gebeyim ve 2. Dozun zamanını sordum ☺️ Onu soruyorsanız da 3 aydan sonra tavsiye etmişlerdi bana
[silindi] Habibecanliok neye göre söylüyorlar bunu herkes farklı birşey dediği için tedirgin oluyoruz
Gokcedag Miraycaner ben 2.asi icin randevu alip gittigimde tam 3.haftam olunca , asi vuran arkads tedirgin oldu nobetci jink. Yonlendirdi o da 4 hafta olsun bugun olma dedi o sebeple 4. Haftami bekliorum cuma gunu olacagim. Bu arada ilk doz haftam 24