Miraycaner Hanımlar 5 Eylül’de 1.doz aşımı oldum. 2. Doz aşı için randevu alıcam ama aradan ne kadar zaman geçmesi lazım bilenler yazarsa sevinirim 🥰
Berrycherry Miraycaner 3 hafta olması lazım, e-nabız’a girerseniz randevu alabileceğiniz en yakın tarih olarak görünür zaten. O süreye göre açılıyor randevu sistemi
ikincifindik Denizyildizii vallahi izlemiyorum ashahaha 😂 evde 1 yaşında bir fare var Şuan uyuyor ve ben ne televizyon ne başka birşey açmam. Kafamı dinliyorum.
Rina 3 hafta deniyor ama aralığı 5-8 hafta olursa antikor seviyesi daha yüksek oluyormuş. Ben 5 hafta sonra oldum.
FatmaNur_ Miraycaner mhrs de yazıyor zaten en erken randevu diye. Ben 1 eylülde oldum 1. Doz 2. Doz bugün oldum
Habibecanliok ben 2. dozu 4 hafta sonra olmayı düşünüyordum, sağlık ocağındaki ebem arasında 6 hafta olsun dedi, öyle yapacağım.
[silindi] Habibecanliok neye göre söylüyorlar bunu herkes farklı birşey dediği için tedirgin oluyoruz