Saadet14 canım ben bugün 23 haftalık oldum 2 gün önce serklaj oldum açılmam vardı 3-4 cm bebeğin suyu aşağı inmiş dediler ama çok şükür sıkıntısız atlattım ameliyatı başta çok ama çok korkmuştum ama hiç birşey olmadan atlattık bugün taburcu oluyorumm