vuslat_ekimde Saadet14 ben 22. Haftanda olmuştum uyutuyolar yada uyuşturuyolar belden doktorunuz karar verir beni uyutmuşlardı
Esrakin Saadet14 Korkulcak bise yok zaten narkoz veriyorlar cnm hic bisey hisetmiyorsun bile korkma sakin
Esrakin Saadet14 korkma ama korkarsan dahs kotu olursun cnm hic hisetmiyorsun bak serkjlajdab cikinca yaz bana tamam mi dediklerimi onaylicsksin sende
Saadet14 Esrakin 15 dk surmus sadece ayiilmami beklemisler. Iim sukur az bi lekelenme oldu bu gece hastanedeyiz canim
AynurrBYK Mavisim93 suan kac ayliksiniz 29+5 te fark etti benm yeni doktorum ve gec artik dedi suan yatiyorum surekli 32 oldk. Sizin nasl gecti gec degilmi 30. Hafta
vuslat_ekimde Saadet14 serklaj kolay kısmı önemli olan sonrası ben 34. Haftaya kadar sürekli yattım şuan 37 deyiz hala çok hareletli değilim yani uyutuyolar siz bişey hissetmiyosunuz bi gün hastanede kalıp ertesi gün çıkış yaptık
incikinannesi Saadet14 Bende dün oldum canım. Şükür iyi geçti 14 haftalığım kayıplardan dolayı tedbir amaçlı atıldı. Korkulacak bişey yok içini ferah tut inşallah ağrı sızı olunca zaten ağrı kesici yapılıyor
incikinannesi Saadet14 Taburcu oldum evime geldim şükür doktor sürekli yatma dedi ağır iş yapıp çokta yürüme böyle devam edicez haftaya yine kontrolümüz var bakalım