Kayramm00 iki defa sezeryan oldum ikisindede pijama takımı kullandım canım dikiş çok aşağıda kaliyor pijama lastiği daha yukarda kalıyor hiç sıkıntı yaşamadım, havalar serinledigi için elbise soğuk olur diye düşünüyorum, kalkarkdn dönerken elbise ile her yeriniz açılıyor soğuk alma ihtimali var, çünkü doğumdan sonra baya üşüyeceksiniz ben iki pijama takımı ve bir kalın hırka aldım yanıma o kadar, ikinciye ihtiyaç duymayacaksınız belkide ama yanınızda bulunsun, bi pijama bi elbise alabilirsiniz isterseniz