Kayramm00 hem gecelik hem de önden düğmeli pijama takımı almıştım. Doğumdan çıkınca düğmeliyi giydirdiler o çok rahattı emzirmek açısından , altıma zaten bez koydular, yürümeye başlayınca da pijama altını giydim çok da rahattı. Geceliği hiç kullanmadım. Bez olarak da depend le çok rahat ettim.