Ozgrrr Kendiniz yapabilirseniz deneyin derim ben normalde runner, sepet yapimi ve rafya ayna yapıyordum sonrasında internetten model baktım hoşuma gitti ve burada tuhafiyeden malzemeleri aldım isimligimi yaptırdım ve sonra kendim yaptım 😊 instagram kullanmıyorum orada model cok fiyatta yuksek tabiki googleden bakmistm bende yaptığım süs 150 200 civarı internette ben süsleri 25 tl ye isimligi 20 tl ye aldım 45 tlye hallettim, internette fiyatlar çok yüksek benden kızıma minik hatıra kalsin istedim içime de sindi çok severek çalıştım 🤗