Kızlar ne durumdayız?
Ben bebiş alışverişini yapıyorum ufak ufak :) Emzik biberon banyo ürünleri ve zıbınlarını aldım 0-3 3-6 6-9 olarak bikaç tane aldım şimdilik bunlar :) Ve reflü yatağı aldım :)
Kendim de 7 kilo almışım. Bakalım doktor ne diyecek daha 2 hafta var muayene 😕 inşallah daha almam gidene kadar 😛🥺 Siz kaç kilo aldınız? Doktorunuz ne diyor?
Benim nefesim daralıyor bir de akşamları ayaklarım yanıyor.
Sadece yürüyüş yapıyorum günde 20 dk. Hepsi bu :))
Bakalım sizde durumlar ne :)