Mucizemm0101 canım şimdi geldi aklıma yazmak . Pleksiyi ben 50 TL ye kestirdim . Çok yorulduğum için gezip çiçeklerin daha alamadım ama onları da alırsam toplamda . 70 ya da 80 tutar en fazla . İnternette bu yapıcağıma 250 demişlerdi . Çarşıda da direk hazırına 150 dediler . Resim atmayı bilmiyorum yoksa resmini gönderirdim SANa modelin.