Eminesrkn Sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 🙏🏻 15 ay oldu sezaryan doğum yapalı doğumdan 3 saat sonra ayağa kalkıyorsunuz ilk 2 gün azda olsa zorlanıyorsunuz ama dayanılmıcak bir acı değil bebeğinize yetme çabası ile herşeyin üstesinden geliyorsunuz. Size tek tavsiyem bol bol hoşaf için rahat tuvalete çıkabilmek için,bol bol yürüyün çok çok daha hızlı toplanıyorsunuz ve ilk bir hafta mutlaka korse kullanın göbek bölgesini topladığı için yürürken acı duymuyorsunuz daha rahat geçiyor zaman.