Neslii01 ben de doğuramıyorumm 😩😩 Hurma yiyorum , merdiven inip çıkıyorum , squat yapıyorum , yürüyorum , ahududu yaprağı çayı içiyorum yok gelmiyor. 40+3 erkek. İlk oğlumda geç gelmişti zaten 😩😩 Ben pes ettim hanımlar içerde kalcak hali yok hiiç bişe yapmıcam artık 🤣