Neslii01 Uygulamaya göre son 3 gün kaldı 🙄 son adet tarihine göre şuan 9. Ay 3 günlük olduk kızım baş aşağı döndü ama kanala girmiyor ne sancı ne ağrı ne kanama ne nişan falan hicbisiy hissetmiyorum doğurmak istiyorum artikkkkkkk🤔🤔
Denizz35 Neslii01 Aynıyız 3 günüm var ve en ufak bi belirti yok ödüm kopuyo suni sancı yicem diye 😔🥺ilk gebelik hastaneye gitmek istemiyorum korkudan
BeRidwan Neslii01 keşke böylesi bana da nasip olsa 25w+3d gebeyim 10 gündür erken doğum riskinden ötürü hastane de yatıyorum çıkmam yasak açılma var su gelişi var enfeksiyon kapmışım her geçen saate rahmimde geçirdiği vakit için şükrediyorum dua ediyorum şimdi doğmasın diye
Neslii01 Canss35 Bu gidişle doguramicaz heralde çok nazlı çıktılar 🤔😅9 ay boyunca ultrason da hiç yüzünü göstermedi bide ya 🙈🥰
Neslii01 Meliiil23 sürekli yürüyüş yapiyormusunuz ağır temizlik vs şeyler 😅🙈 yapmadığım şey kalmadı gelmiyor gelmiyor 🥺🙈
Meliiil23 Neslii01 temizlik çok yapıyorum ama ben bu kadar erken gelmek isteyeceğini çok tahmin edemedim ya bilsem yapmazdım valla 😂
Neslii01 Denizz35 Bende ilk gebelik korku yokda merak var sadece suni sancı falan nasıl bilmiyorum sancı cekmekten korkmuyorum sanki hiç acimicakmis gibi sadece gelmiyor diye stres yaptım sezeryan olmak istemiyorum 😝😝ama Perşembe kontrolüm var inşallah ozamana dogururm 🙈🥺 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah sezeryani mecbur etmesin bize 🙏🥰
BeRidwan Hafizeplt açılma yoksa propes diye alttan bir ilaç bırakıyorlar rahim ağzını yumuşatsın diye
Meliiil23 Neslii01 şuan nstye bağlıyım sancılarım 80-100 arası gidip geliyor doktorlar nasıl sancı hissetmiyosun diyor az hissediyorum ama ağrı eşiğin çok yüksek dediler yemeyi içmeyi kestiler heran doğum olabilir diye ve çok açım şuan nasıl dayanacagim bilmiyorum cokda susadım 😂🤭
Denizz35 Neslii01 Nasıl bı acı olduğunu bilmediğimiz için o korkuyu tam yaşayamıyoruz aslında 😅😅 müdahalesiz doğum başlasın istiyorum
Kelebekkannesi Meliiil23 benim de şuan belim kasıklarım karnım agrıyor sanki yarın adet olacak gibi 😤 35. Haftadayım. Kramp giriyor bacak arama
Meliiil23 Kelebekkannesi benim çok şiddetli bel ağrım vardı işte öyle geldim sancı çıktı bı kontrol ettir istersen sende için rahat etsin
Neslii01 BeRidwan rabbim şafi isminin hürmetine şifa versin canım benim çok dikkat et kendine 🙏♥️ inşallah zamaninda sağlıkla Alirsin kucağına 🙏♥️
TUBAA330717 BeRidwan bende şu an tam sizin gibiyim sadece enfeksiyon yok çok şükür hergün nst bağlanıyorum
Kelebekkannesi Meliiil23 hmm bakim bi öyle dayanılmıcak gibi olursa giderım zaten önumuzdekı hafta salı günü muayenem var nst var bakalım hayırlısı ☺️
Neslii01 Denizz35 Aynen bende öyle kendiliğinden gelsin sancım artık okadar istyorum ki sanci çeksem de umrmda olmaz 😅🙈