Kızlar ben ilk günden beri hiç bi belirti hissetmiyorum ne kusma ne bulantı hiç bişey yok en son ayın birinde kontrole gittim doktor iyi dedi yolladı acaba kuruntu mu yapıyorum bilmiyorum ama çok korkuyorum bişey olmuş olabilir mi pazartesi randevum var dayanamadım yazmak istedim benim haftalarımdayken benim gibi olan var mı?