Fatma Selam , 33 haftada bebişler kaç kilo ? Biz bugün gittik 2 kilo gayet iyi dedi ama sanki az gibi geldi bana ((tabi önce sağlıklı olsun )
2inciannelik Fatma ben en son 30 haftada gittim 1770 gr dı canım şimdi 32 yim bilmiyorum ne kadar olmuş kontrolüm 34 de öğrenirsem yazarım sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Shnern Fatma 31+5 idi 2450 tabi buda korkuttu beni 34 haftalık gözüktü .. ama en önemlisi saglikliiiiolsun.
Nemusto Shnern benımde kilo 31lerde aynı böyleydi bende korktum sordum iyi normal hersey dedi. Şeker yüklemeside yaptırmstım normaldi. Size bişry dedi mi
Lilyrose Shnern bende 28 haftalığım 1 hafta önden gidiyor dedi inşallah sıkıntı olmaz çok korkuyorum. 1300 gr
hanimhanimcik 2801 canım niye doktoruna sormuyorsun iyi dediyse sorun yoktur ki, burdaki insanlar doktorundan daha iyi bilemez. kimseden onay almana gerek yok doktorlar herşeyin iyisini bilir
Bsrkrc ogrencianne35 kaçıncı haftada doğdu 😊 benimkinin de kilosu önde gidiyor hep merak ediyorum kaç kilo doapacak diye doktor da çok beklemeye gerek yok 37+5 de alalım dedi 😊
Nemusto ogrencianne35 benimde 30+3 de 2160 çıktı doktor tombik doğar saglıklı dedi ama kafaya taktım bende
hanimhanimcik Fatma gayet normal ortalama 2 kg oluyor o haftalarda. eğer illaki kilolu bebek olsun diyorsanız yediklerinizle kilo aldırmayı deneyebilirsiniz
yamacinannesii svserzrm evet özellikle sordum ultrasonda herhangi bir problem vs varmı diye hayır herşeyi haftasıyla gayet uyumlu dedi