Busraaakbyyb Halime0638 Halime0638 ben Fatma salihe bulabilirsem ona gidiyorum yoksa Ece Atalay bir de Feyza hanım var soy adını hatırlayamadım onlarda güzel ilgileniyorlar ama Fatma hanımdan başkası kilo boy vs. Söylemiyor
balbocegim27 Halime0638 şehir hastanesi renkli göstermiyor lokman hekime gittiğimizde renkliye çeviriyor video falan çekip ettik şehir hastanesinde fatma hanim bak kızım bura bebeğinin kalbi atıyor diye her defasında gösteriyor saolsun
balbocegim27 Halime0638 ayy bilmiyorum ki belki şubeden şubeye degisiyordur ben demet şubesine gidiyorum renkli ye çeviriyor hattâ 21. Haftada fotoğraf gibi kağıda nasip verdi
balbocegim27 Halime0638 gittiğinizde renkliye cevirirmisiniz diye bi dile getirin belki yaparlar bu arada kayserilimisiniz
bus_ra1 Kızlar şehir Hastanesi’ne gidiyorum bende. 7 haftaliktim tam gittiğimde bana bir sonraki randevuya 12. Haftada gel dediler. İnsan merak ediyo ama 6 hafta var arada. Bende bu arada Alife ya gidicem bebeğimi görmek için.
Halime0638 bus_ra1 ben ilk 6 da gittim sonra 13 de gittim yani zaten bebeğin varlığını gördükten sonra bir muddet büyümesini bekliyor lar bilgi verebilmek için o yüzden öyle demiştir
Cansugulerr Halime0638 39uncu haftamız bitcek nerdeyse gözükür mu suratı falan bilmiyorum ki hiç çünkü ulstrasonda bile hicbiseyi belli olmuyo artık
BuseArac Halime0638 valla a life 4 boyutlu renkli gösteriyor. Ultrason kağıdı da veriyor ama siyah beyaz oluyor. Ama gene de 4 boyutlu güzel gözüküyor siyah beyaz olsa da
BuseArac Halime0638 normal muayene canım 135 lira. Ben çok araştırdım en uygun muayene ücreti a life Hastanesi’nde var. Diğerleri 300-400fen ağzını açıyor. Lokman Hekim Akay hastanesi var bide orası renkli ultrason da veriyor ama fiyatları aşırı pahalı
Mom54544 BuseArac a life mezunu biri olarak güzel hastane Alptekin hocaya gidiyodum bende 😊 ama doğum yaklaştıgı için şehir Hastanesi’ne başlamak durumunda kaldım 😏
BuseArac Halime0638 Halime0638 Lokman hekim akay farklı sincandan. Renkli orası ve çok iyi ekipmanları o yüzden daha pahalı 🤗