Halime0638 Detaylı ultrason icin 18.haftamda gidip randevu isticem verirlermi bilmiyorum doluysa verememe ihtimalleri oluyormus da bu hastanede detaylı yaptıran varmi bilgi verebilirlermi acaba bide fotoğraf renkli mi veriyorlar yoksa renksizmi
Ankara_06_ Halime0638 Kontrole gittiğinde gün veriyolar kendileri en azından bana öyle yaptılar. Ben yaptırdım ultrason fotoğrafı vermediler. O hastanede normal kontrolde bile vermiyorlar anlamış değilim. Bebeğimin yüzünü doğana kadar göremiycem🤷🏻♀️.
Busraaakbyyb Halime0638 ben 13. Haftamda kontrole gidince detaylı için randevu almıştım erken 18 de gidince yer varsa verirler. Bana fotoğraf verdiler renksiz 2 tane. Her şeye baktılar çok ilgili bi doktordu hep aynı kişi mi bakıyor bilemiyorum en az yarım saat sürdü.
BuseArac Halime0638 canım detaylı yarım yamalak bakıyorlar açıkcası. Ben detaylıdan çıkınca A life hastanesine gittim bide muayene için özel hastane. 135 lira muayenesi. En azından bebeğimi gördüm 🥰 şehir Hastanesi’nde iyi doktor istersen Necati bey var. Ekranı da çeviyor bebeğine bakabiliyorsun. Ama randevu denk getirmek çok zor herkes ona gittiği için
Mom54544 Halime0638 Ben 17 de gittim bana 2 li tarama da falan gun verdiklerini geç kaldığımı söyledi
Halime0638 Ankara_06_ Banada fotoğraf veremiyoruz malesef telefona çekin demişti cekmedin mi hic nirmal kontrolün de bide detaylida ne yaptılar ne kadar sürdü renksizmiydi
Cansugulerr Ankara_06_ 39 haftayı doldurduk toplasan 3 tane ultrason resmi yok bebeğimin oda ilk aylarına ait zaten hiç vermediler banada çok istedim ama ya kağıt yok dediler yada vermiyoruz dediler israrda edemiyorsun devlet sonuçta inşallah doğum güzel olurda değer bunlara ya
Ankara_06_ Halime0638 Bana çekin demedi, detaylıda bütün organlarına falan baktılar 10-15 dk falan sürdü göstermedi ekranı bile çevirmedi.
Nzr06 Bende şehir hastanesine gidiyorum bebeğimin 5 tane fotorafı var detaylıya daha girmedim ekim sonu randevum isticm fotoğrafını valla
Halime0638 Busraaakbyyb muayene icin hangi doktora gidiyorsun ben tek doktor da sabit kalamiyorum sürekli sorun çıkıyor
Ankara_06_ Cansugulerr Aynen öyle benimde elimde olanlar özele gittiğimde verilenler, ama ayrıntılı ultrasonda verilmesini isterdim. İnşaAllah canım.
Halime0638 BuseArac özele bende gittim baştan sona videosunu vs cektim de ben renkli ultrason fotosunu cok istiyordum ama alamicaz anlaşılan
BuseArac Halime0638 valla a life 4 boyutlu renkli gösteriyor. Ultrason kağıdı da veriyor ama siyah beyaz oluyor. Ama gene de 4 boyutlu güzel gözüküyor siyah beyaz olsa da
Cansugulerr Halime0638 Bana denileni söyleyim Hemen ; nasıl ki bir mahkemede videoya kayda alamiyorsun burasıda bir devlet kurumu videoya resme alamazsın 😏 Bana hep değişikleri denk geldi vallahi bı Necati hocayla Fatma Salih çok iyi onun dışındakiler fos .
Busraaakbyyb Halime0638 Halime0638 ben Fatma salihe bulabilirsem ona gidiyorum yoksa Ece Atalay bir de Feyza hanım var soy adını hatırlayamadım onlarda güzel ilgileniyorlar ama Fatma hanımdan başkası kilo boy vs. Söylemiyor
Halime0638 Cansugulerr ben 1 kere fatma salihe gidebildim o dedi iste veremiyorum ama telefonuna cek diye bilmiyorum devlet cektirmiyo ama özelde 2 dk boyunca videosu var bende Sincan lokman hekim 120 TL muayene ücreti durumunuz uyarsa 1 kerede olsa gidip cekmelisiniz sonucta 1 kere o anlar oluyo
balbocegim27 Halime0638 bana da ben istemeden fatma hoca ultrason kağıdını verdi kilosunu falan söyledi etti arada bi de lokman hekime gidip renkli görüyoruz bizde
Cansugulerr Halime0638 39uncu haftamız bitcek nerdeyse gözükür mu suratı falan bilmiyorum ki hiç çünkü ulstrasonda bile hicbiseyi belli olmuyo artık