ozgese-s Geberiyorum ağrıdan dün akşamdan beri çok kötüyüm parol içtim geçirmiyo daha da şiddetlenddi majezik olmadan asla 😔 birde mide bulantısı yapıyo hiç uyuyamadım çok kötü yaaaa 😔
Yagmurdgdgn13 esmahilal ben de 21 haftalık hamileyim ayda bi kere olsun illa migrenim tutar. Parol içiyordum işe yaramadı doktorumla görüştüm minoset iç dedi oda işe yaramadı bazen 48 saat o lanet baş ağrısını çekiyorum maalesef
umutluanneadayi esmahilal Canm ablamın da migreni vardı doktor ona Nescafe ile parol iç demişti hemen keser demişti öyle de oldu dene istersen
Lokumunannesii esmahilal Şakaklarınıza nane yağı sürün benımde migrenim var ve 4 aylık olamam kadar o baş agrısnı her gün çektim inanki😞çok zor buz ile kompres yapın nane yağı sürün karanlık odaya geçip dinlenin