Meliiil23 ben hiç hissetmedim ama ntsde çıkıyordu sancı sonuç doktorum 1 gece yat sabah çıkarsın serum falan takalım dedi sabah sezeryana alındım 2. Dogumumdu hiç bir problem yaşamadım kuvezede girmedi 3kilo 100gram doğdu oglum şuanda 6 yasinda 3. Oglumu bekliyorum aynı haftadayim erken gelmesinden korkuyorum cuma günü kontrolum var hakkımızda hayırlısı Allah yardımcınız olsun