2 gündür şiddetli bel ağrım vardı bugün doktoruma telefon edip söyledim hiç beklemeden hastaneye gelmemi söyledi gelince nstye bağlandım sancılarım çıktı yatisim verildi 2 saate bir nst ye baslaginiyorum sancım 80-100 arası gidip geliyor alttan muayene edildim hiç açılma falan yok bu şekilde olupda doğum yapanlar var mı acaba