Herkese iyi aksamlar,ben hamile olduğumu daha gecen hafta öğredim hesaplamama göre şuan 4 haftalık hamileyim fakat gittigim doktor bana kaç aylık hamile oldugumu söylemiyor daha küçük diyor ve beni alttan muayene ediyor sizce alttan muayene sakıncalı mı??