Fadikb Babyiveannesi değişik bir isim ama ne bileyim böyle söyleyince bi manası yok ya bana biraz boş geldi böyle ağzı doldurmuyor gibi 🥰
Dilekcnkn Babyiveannesi Yani dalga geçilcek tarzda değil ama kulağa pek hoş gelmiyor sanki klasik isimler daha güzel bence 😊
Sunny Babyiveannesi kulağa çok güzel geliyor anlamı kökeni nedir sizin içinize sindiyse neden olmasın başkalarının düşüncesinin hiçbir önemi yok☺️
Lilium1 Babyiveannesi bence çok güzel isim. eşim istemediği için vazgeçtim yabancı isim gibi dedi, şimdi arsen ismini düşünüyorum
tgbsn_00 Babyiveannesi bebek sizin bebeğiniz ve fikrini sormadığınız hiç kimse yorum yapamaz çok güzel bir isim kimseyi dinlemek zorunda degilsiniz :)
DerinMavii The wampire diaries ta sanirim öyle biri vardı veya başka türündeki bi dizide adını unuttum simdi:d orda esmer bi adamın adıydı 😄😄
caganin_annesi Bende İlya koymak istiyorum herkesin bir fikri var işte aman boşver içinden ne geliyorsa koy.
Lyll Babyiveannesi farklı bir isim anlamı da güzelse neden olmasın bence içine sindiyse koy gitsin kimseyi dinleme ben öyle yapcam 😎
Babyiveannesi Lyll kırıcı yorumlar yapılınca üzülüyorum ister istemez kafama takıyorum acaba gerçekten kötü mü diye 🥰🥰
HelensMom Bence hoş bir isim. Önemli olan sizin hissiniz çevre değil. Bana da her yerden fışkıran mirzalar eymenler ecrinler kötü geliyor, ama benim fikrim önemli değil ebeveynlerininki önemli. Boşverin herkesi
Babyiveannesi HelensMom aynen bankada o isimler guzel gelmiyor çünkü artık her yerde aynı isimleri goruruyoruz o yüzden farklj olsun istiyorum bide ilk olunca insan herşeyi farklı olsun istiyor 🥰🥰