Prettywoman91 gizemka bebeğe zararı yok. Kaçıncı haftadasınız ? Benim 37. Haftada uçuk olmuştu. Aklovir krem kullandım, doktor sorun yok demişti
gizemka Prettywoman91 teşekkür ederim cevabınıza 🙏🏻 15. Haftadayım krem kullanmak istemedim çok ağrı sızı yapmadığından ama 3-4 günü geçti sanırım kullanacağım :(
Nazoo_00 Bende de sık cikar krem kullanırdım ama hamileyken kullanmak istemedim. Sarımsak cok etkili bütün ağrıyı alıyor neredeyse. 5 10 dk bastırın sadece. Arada dairesel hareketler yapin sulanıyor sarimsak, yine bastirin
gizemka Nazoo_00 çok sağ olun 🙏🏻 dün gece sarımsağı denedim, kızarıklık biraz arttı ama devam edeceğim umarım etkisi olur. Bebeğe bir zararı olmasın yeter.