Bir iki hafta önce soğuk algınlığı geniz akıntısı şikayetlerim vardı. Kanda çok önemsiz oranda da olsa enfeksiyon çıkınca yarım kutu antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Bağışıklık düşmüş bu arada. İyi oldum derken bir hafta sonra çenemde uçuk çıkardım:( hamilelikte uçuk çıkaran var mı? Nasıl tedavi ettiniz? Bebeğe zararı olmadı değil mi?