Alya_annesi61 iremcannn1907 insallh seker çıkmaz canim sende bnde var istediğim hicbirseyi yiyemiyorum bebegim için değer diyorum ama çok zorlaniyorum
iremcannn1907 Alya_annesi61 kesinlikle öyle çok zorlar insanı hep diyettesin 🙄 inşallah çıkmaz canım benim 🥴
Alya_annesi61 iremcannn1907 Amin cnm bnm gerçekten çok zorlanıyorum bakıp kalıyor yek istediklerimi oğlum için değer yeter ki o sağlıklı olsun
gzdeozss Merveeayaz 30.haftada gittiğimde doktor banada kilosunun 1 hafta önden gittiğini söylemişti 33.haftada normale dönmüştü ama kendi haftasıyla uyumlu dedi eğer çok aşırı tatlı ve hamurişi yemiyorsanz normale döner bence doktor bana öyle söylemişti
1234A Merveeayaz benim de bir hafta büyük ama ilk günden beri böyle . Adet tarihinden bir hafta önce gibi
1453_a Alya_annesi61 kadın doğum doktorunuz anlar bebege etkisi olup olmadığını muayenede suyunuz bebegınızın ne kadar ileride olduğu gibi durumlara bakacak olan kadın dogumcunuz yani şekeri olmadan bebegı iri olanlarda var karamsar olmayın