Beyzanrr Elbet-birgun-kavusacagiz Amin her halimize şükür bunları ilerde tatlandıra tatlandıra anlatıcaz inşaAllah 😍
Beyzanrr Sineemiis Sen yine de adetin geciktikten sonra bi gebelik testi yap emin olmazsan kan da verirsin canım
Beyzanrr Kızlar peki bişey daha sorcam karın ağrısı olan var mı ama şiddetli değil ara sıra hafif şekilde çok şiddetli değil
Bebegimsu Beyzanrr benimde mide bulantim asiri vardi. Doktorum prilam dr diye hap verdi onu iciorm mide bulantim kalmadi
Beyzanrr Yagmursogutlu canım internetten gebelik hesaplama diye bi yer var en son adetinin lk gününü bliyorsan gir ordan hesapla ama bildiğim kadarıyla daha çok yenisin sende☺️
aygunali ecemcee Mende de dehset bas ağrısı urek bulanma yagli hec bir sey yeye bilmirem umumiyetle yemek deyilenn sey yeye bilmirem hemen anda urek bulanma baslayir 🤦
Yagmursogutlu Beyzanrr Canım yarın ilk doktor randevum uygulamalar öyle diyor 4 gün önce bi kan testi yaptım 120.10 çıktı ama bakalım yükseldi mi acaba diye bakcaz
BMelek Beyzanrr bas donmem yok ama cok ac kalirsam yemek hazirlarken midem bulaniyor. Sabahlari ozellikle cok bulandiginda esim hazirliyor kahvaltiyi. Gecen hafta midem yaniyordu o gecti. Uyanip bir saat sonra geri uyuyorum ben sadece🙈 uyuyarak geciyor ☺️
cglsptc Benim beta bir gün gecikmeyle 1740 çıktı sizce normalmi bir gün gecikmeye? Ve bu rakamla göremeyiz deyip pazartesiye kese için randevu verdi başka doktora gitmelimiyim pazartesiyi beklemelimiyim :)