BelisMelis41 Ozlem1995 ben ıcıyorum magnezyum sabah aksam ona ragmen yinede kramp oluyor malesef kii tesekkurler :)
Bsragrcn Parla_ çok hareketli biriyim ben zoruma gidiyor bu kadar ağır yaşamak 😂 tez zamanda gelsinler inşallah 😍
Parla_ Bsragrcn ben de eski tempomu özledim bir de ağrılar biraz yordu🙈 39 40 a kalmamak için dua ediyorum inşallah hayırlısı olsun hakkımızda🤗
Bsragrcn Parla_ bi yandan da korksak mı acaba herkes diyor ki keşke hamile olsaydım hamile kalsaydım doğum sonrası bebek çok zor diyorlar özleniyormuş hamilelik 😂
Neclam321 Bsragrcn teşekkür ederim 🥰 bnm kasılmam oluyor demek ama geçen hafta nst girdim doktor güzel dedi birşey demedi