Ozcifci evlatkokusu0806 bende 22 haftada devlette yaptırdım iğrenç bi adamdı bi soru sormaya kalktım lafı ağzıma çıkadi cocugu bana göstermedi bilerek kafamı başka yine döndürdü çok şükür bi sorun çıkmadı ama ilgi 0
Ozcifci Tazeannevebebegi inşllah canım benim ilk dogumumdaki doktorda devletteydi ama çok seker bir bayandı çok ilgiliydi şans yani