Detaylı bakıyorlar ama öyle özeldeki gibi bir ilgi alaka bekleme. Benimkinde şükür sorun çıkmadı ama çıkanlarda tekrar bakıyorlar, kan tahlili vs isteyip. Çünkü benden önceki hastanın problemli çıkmış galiba tekrar inceleyeceklerdi. Bir de ben şehir hastanesinde baktırdım renkli değildi.