papatya56 bende karnımdan yapıyorum ilk bir iki yaptığımda morarma olmuştu önceki gebeliğimde bunda ama tecrübeliyim hiç morarma yaşamadım en başından beri doğru yapmayı ogrenirsen morarma olmuyor o morarma zaten iğneyi çekince kan geliyor bazen içerde damara felan sinire geliyor kan sızıyor ve üstüne bastırıp pamukla o kanı durdurursan bir süre bekletip pamuğu deri altına yayilmiyor o kan ve morarma olmuyor