Kızlar akıntının geldiği gün sizce yumurtlamisim midir yaaa bu defa ovulasyon kullanmadım adetten sayınca 11.12. Gün yumurta akı gibi akıntı geldi bi onları değerlendirdik adet takvimi 18 eylulu gösteriyordu yumurtlama degerlendirmedik bile onu 😂 ne zaman test yapsam kiii takvime göre adette 1 ekim ta