Mom54544 Onları da değerlendireceğim mutlaka.Ama çevremizde pek o tarz mobilya satan mağazada yok açıkçası.Bellona , istikbal tarzı çok onlar zaten apayrı pahalı 🤦 artık mobilyacılar çarşısına falan bakıcaz.Ben memnun olan annelerden bizzat öneri almayı tercih ediyorum.Gerçi herkesin isteği de,beklentisi de farklı..Tabi buna oranla memnuniyet oranı da..
Umarım içime sinen kaliteli bir dolap bulabilirim.Teşekkür ederim 💐