Yenianneadayi2208 Kardeleen Dolabın fotoğrafını paylaşabilir misiniz peki müsaitse eğer.Fikir olsun bana.İlk tercihim benimde Mdf
Kardeleen Yenianneadayi2208 https://imgyukle.com/i/4n3HR yükledim galiba 😃 derinliği de bebek dolaplrının daha dar oluyor ben normal askılık takma boyutunda yaptırdım.
Mom54544 Yenianneadayi2208 Ankara olsa diyebilirdim geçen hafta içi sadece 3 kapılı dolaba 1600 lira verdik MDF sunta falan da değil oda yapmıyorum Şifonyer falan da gerek yok evde cekmecem var diye çok pahalı gerçekten herşey
Yenianneadayi2208 Mom54544 Bu gidişle bende şifonyerden vazgeçeceğim sanırım dolap fiyatıyla eşdeğer neredeyse.Herşey uçmuş 🤦
Yenianneadayi2208 Kardeleen ay çok teşekkür ederim zahmet verdim 😊 çok güzelmiş dolap bu arada.Olmadı bende şifonyeri iptal edip böyle birşey yaptıracağım.Ekran görüntüsü alayım da böyle bir dolap için fiyat soralım bir de 😊
Lavantakokusu Yenianneadayi2208 ben aldım kurdurduk baya işe yarar ürünler kaliteli baya. Bir bakın isterseniz. Tek sorun demonte geliyor siz kurduruyorsunuz veya kuruyorsunuz
Omerhatice Yenianneadayi2208 rica ederim.. Dolab yapan yerlere bizde sorduk 3 4 bin gibi fiyat verildi bizede ama en son marangozlara sorduk ve bu yaptırdığımız marangoz böyle yatak dolab gibi ürünlerin imalatını yapıyormuş baya uygun geldi.. 6 ay oldu bizimde yaptirali.. ☺
Yenianneadayi2208 Omerhatice Her marangoz istediğimiz dolabı yapabilir mi o da meçhul.🙄 Hayat öyle pahalı olmuş ki..Allah herkesin yardımcısı olsun.Bir şekilde yaptırıcaz artık
Inci3434 Yenianneadayi2208 cilek 3 kapili dolap ve buyuk sifonyer sifonyer ustu askilik baby cotton serisi 4 bucuga aldim ve cok guzel ici inanilmaz kullanisli
Yenianneadayi2208 Inci3434 Çok teşekkür ederim yarın tek tek bakacağım detaylıca 😊 çilek markasını öneren bir kaç hanımefendi daha oldu…Daha önce bakmıştım aslında, yeniden bakayım
Mom54544 Yenianneadayi2208 Malesef ufacık şeye bı sürü para istiyorlar altı çekmeceli dolaplarda al bence ben öyle yaptım o yüzden
Karadenizli_ Yenianneadayi2208 bizde sormuştuk marangoza 8 bin fiyat çıkardı aynısı 4 bin tl idi. ama bende aymini markası aldım dolap şifnyer 3400
Yenianneadayi2208 Karadenizli_ herşey ateş pahası olmuş gerçekten alternatiflere bakacağım bende , alıp beğenen , memnun kalan annelerden öneri almak istedim o yüzden.tşkler 💐
Yenianneadayi2208 Mom54544 bir arkadaş dolap paylamış mantıklı geldi düşününce, en kötü şifonyerden vazgeçip sadece çekmeceli dolap yaptıracağım ya da önerilen markalardan birinden alacağım.fiyatlar uçmuş
Yenianneadayi2208 Gzmhsyn bende düşünebilirim ama internetten baktım çeşitlilik yok , alınca güzel kalitesi birşey olsun da istiyorum, bakalım..
Mom54544 Yenianneadayi2208 Onerilen markalar yerine bu mahalle arasında mobilyacılar a da bakabilirsin ben giio marka ya para vermedim mobilyacımız vardı ondan aldik