tubatayfun canım benimde yaklaşık 1 Aydir kanamam var doktor hiç bişe demiyor kontrole gidiyoruz iki haftada bir ultrasondan bebeğe bakıyor kalp atışına bakıyor bebek iyi diyor yataktan hiç kalkma yat dedi günde 2 tane de progestan kullanıyorum kanama1 ay gelecek demişti ama başka doktorlara sorduğumda da bazılarında Doğuma kadar kanama olabiliyor dedi içini rahat tut bol bol dua et derdi veren rabbim dermanını da verir inşallah en kısa zaman da kanaman geçer 🙏