zeynepin_annesiiii mamayı kes canım, biberona alışan bebek memeyi tutmak istemez çünkü biberon dan hemen ağzına dökülüyor ama memeyi çekmesi gerektiği için zorlanmaya başlıyor, onun için mamayı birak, memeni almak istemez belki bir iki gün ama insan sonuçta fıtratında var aç kalınca mecbur tutacak ama sende dirençli ol aç deyip pes etme, aç kalınca mecbur alacak yorulacak uyuyacak ama alacak canım çocuğun için en iyi besin anne sütü, benim ilk çocuğum kuvezde kaldı biberonla besledikleri için eve geldiğinde meme almadi bende diretmedim ama ne rezillik çektim o mamayı kışın soğudu ısıt yazın bozuldu yeniden yap geceleri anam ağladı üstüne bide çocuk bünyesi düşük sürekli hasta oldu hâlâ da öyle, ama kızımda aklım başıma geldi oda memeyi almak istemedi ve ben inad ettim 3 gün açtı neredeyse ve baktı çare yok aldı memeyi, 2,5 yıl emdi ve maşallah diyim hastane yüzü görmedi doğru düzgün inşallah seninkide memeyi alır 🤲🙂