Emleyla enfeksiyonsuz günümüz mü var canım ya. 🥺 Su iç bol bol geçer. Bende az önce doktordan geldim. Ne şekerde ne bişe. Dedi bana gel 1 ay sonra. 😂 😂 😂 Zaten 22+5 bugün. Demedi yani. Haftaya gel şeker yükleme yapacaz felan. Ne bilim ya ben anlamıyorum.